Dobrze, że się nie udało
Kampania skierowana do homoseksualistów, biseksualistów, transseksualistów i osób transgenderycznych, którzy są 4-krotnie bardziej narażeni na popełnienie samobójstwa niż osoby heteroseksualne.
W drugim tygodniu września w Stanach Zjednoczonych obchodzony jest Narodowy Tydzień Zapobiegania Samobójstwom. Z tej okazji organizacja The Trevor Project zorganizowała kampanię ”I’m Glad I Failed" (Jestem szczęśliwy, że mi się nie udało) skierowaną do mniejszości o odmiennej od heteroseksualnej orientacji seksualnej oraz do osób o niezgodnej z biologiczną tożsamości płciowej. Z powodu homofobii i szykan, jakim są te młode osoby poddawane, często – jak wynika z badań – myślą o samobójstwie, a czasem je popełniają.
Reklamy pokazują czwórkę młodych ludzi, którzy doświadczyli nietolerancji i nienawiści. Wszyscy mają już za sobą nieudane próby samobójcze i dziś są szczęśliwi, że nadal żyją. Życie, po tych doświadczeniach, okazało się dla nich wartością bezcenną i by je docenić i żyć jak najpełniej namawiają teraz swoich rówieśników.
Kampania zachęca młodych ludzi by w trudnych dla nich momentach życiowych korzystali z infolinii organizacji. Pokazuje też całemu społeczeństwu jak tragiczne mogą być skutki nietolerancji i braku szacunku dla odmienności.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka