Dobrze, że się nie udało
Kampania skierowana do homoseksualistów, biseksualistów, transseksualistów i osób transgenderycznych, którzy są 4-krotnie bardziej narażeni na popełnienie samobójstwa niż osoby heteroseksualne.
W drugim tygodniu września w Stanach Zjednoczonych obchodzony jest Narodowy Tydzień Zapobiegania Samobójstwom. Z tej okazji organizacja The Trevor Project zorganizowała kampanię ”I’m Glad I Failed" (Jestem szczęśliwy, że mi się nie udało) skierowaną do mniejszości o odmiennej od heteroseksualnej orientacji seksualnej oraz do osób o niezgodnej z biologiczną tożsamości płciowej. Z powodu homofobii i szykan, jakim są te młode osoby poddawane, często – jak wynika z badań – myślą o samobójstwie, a czasem je popełniają.
Reklamy pokazują czwórkę młodych ludzi, którzy doświadczyli nietolerancji i nienawiści. Wszyscy mają już za sobą nieudane próby samobójcze i dziś są szczęśliwi, że nadal żyją. Życie, po tych doświadczeniach, okazało się dla nich wartością bezcenną i by je docenić i żyć jak najpełniej namawiają teraz swoich rówieśników.
Kampania zachęca młodych ludzi by w trudnych dla nich momentach życiowych korzystali z infolinii organizacji. Pokazuje też całemu społeczeństwu jak tragiczne mogą być skutki nietolerancji i braku szacunku dla odmienności.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?