Kampania Winds Of Vänern jest dobrym przykładem komunikacji miasta z jego mieszkańcami poprzez reklamę. Urząd szwedzkiego miasta Karlstad we wrześniu br. zapowiadał poprzez plakaty ustawione na mieście – część była przywiązana linami do ziemi, a część krzywo powieszona na drewnianych deskach – o trwającej właśnie budowie farmy wietrznej, która korzystając z wiatrów jeziora Vänern produkować będzie dla miasta tzw. zielona energię. Skorzysta z tego 26 tysięcy gospodarstw.
Groźny wielki napis zapowiadający nadejście wiatru – The power of Lake Vänern’s winds will soon reach the town, wspomagany przez atrybuty samych plakatów, zamienia się na pozytywny komunikat świadczący o rozwadze urzędników i dobrym gospodarowaniem zarówno wiatrem, jak i podatkami mieszkańców: We’re now building the Vänern Wind Farm, which will bring nice green energy to 26,000 households.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym