W Rzeszowie trwa V Kongres Innowacyjnego Marketingu, którego tematem przewodnim jest tworzenie i wdrażanie strategii w samorządach. O tym w jaki sposób to robić, jak nie popełnić błędów, a także czy za każdym razem musi to być zadanie skomplikowane mówili prelegenci Kongresu.
Po raz piąty praktycy marketingu samorządowego spotkali się w Rzeszowie, aby tym razem dyskutować o strategii, jej tworzeniu i wdrażaniu. Podczas Kongresu prelegenci wyjaśniali, że dobra strategia może zawierać się w dwóch słowach – ważny jest pomysł, big idea, stanowiące punkt wyjściowy do dalszych działań samorządów.
Istnieje co najmniej kilka warunków, które trzeba spełnić przy tworzeniu strategii, aby niosła ona ze sobą realną wartość, a jednym z kluczowych jest włączenie w ten proces ludzi, którzy mają potem tę strategię wdrażać czy z niej korzystać. W przeciwnym wypadku istnieje duże niebezpieczeństwo, że powstanie kolejny dokument typu „sztuka dla sztuki” – powiedział Bohdan Pawłowicz, PBS – Pawłowicz Business Solutions.
Uczestnicy podkreślali, iż zdarza się, że strategie pisane są w sposób niejasny, a co za tym idzie niemożliwy do wdrożenia. Strategia powinna ukierunkowywać działania, nadawać im ton i systematyzować. Systemy identyfikacji wizualnej, aplikacje mobilne, mobilne strony internetowe, wpływ na innych to jedne z wielu poruszonych tematów podczas pierwszego dnia Kongresu.
Organizatorem wydarzenia jest firma Exacto.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS