logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  18.08.2010

Do rezerwy marsz!

Your browser does not support the video tag.


Wojsko polskie się profesjonalizuje i pokazuje to w kolejnym swoim filmie reklamowym*. Tym razem chodzi o nabór do Narodowych Sił Rezerwowych, który ruszył 1 lipca. Zadaniem 10 tysięcy ochotników, których wojsko zamierza przyjąć, będzie do pomoc żołnierzom zawodowym w kryzysowych sytuacjach – np. w razie klęsk żywiołowych. Żołnierzy NSR szkolą się i pozostają w dyspozycji do pracy, gdy zaistnieje potrzeba by uzupełnić jednostki podstawowe.

Tegoroczne działania promocyjne kierowane są do byłych żołnierzy zawodowych i żołnierzy, którzy odbyli służbę zasadniczą. W przyszłym roku (planowane kolejne 10 tys. żołnierzy NSR) przyjmowani będą ochotnicy bez przeszkolenia wojskowego, ale po odbyciu służby przygotowawczej.

Do formacji przyjmowane są również kobiety.

Za czas przepracowany w NSR, wojsko wypłaci żołnierzom pieniądze w identycznej wysokości jak żołnierzowi zawodowemu. Żołd ma rekompensować to, że w czasie szkolenia żołnierze NSR nie będą mogli pracować. Rekompensatę będzie też dostawał pracodawca za to, że stracił na jakiś czas pracownika.

Film promujący nabór pokazano po raz pierwszy 15 sierpnia na Placu Piłsudskiego w Warszawie podczas obchodów Święta Wojska Polskiego.

Do kampanii Ministerstwa Obrony Narodowej stworzono 90 sek. fabularyzowany spot reklamowy oraz 25 min. film (można go obejrzeć tutaj) zrobiony w formie dokumentu z osobą prowadzącego. Przy obu produkcjach pracowała ponad 300-osobowa ekipa, aktorzy, żołnierzy i statyści. Nagrano blisko 26 h materiału. Zdjęcia do spotu były realizowane w Lublinie, Wesołej i Kazuniu, natomiast film realizowano w Tomaszowie Mazowieckim, Powidzu, Bydgoszczy oraz Gdyni. Za scenariusze i reżyserię odpowiadał Norbert Rudaś, obrazy zrealizowano przy udziale operatorów – Tomasza Borkowskiego i Tomasza Szymoniuka. Autorem muzyki jest Mariusz Ostański.

Szczegółowe informacje, wraz z zasadami przyjęć, znajdują się na stronie Wojska Polskiego

—-
* Pierwszy – wizerunkowy – promował polskie siły zbrojne.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Narodowe Siły Rezerwowe
Czas:
2010.8.15 - 2011.12.31
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Obrony Narodowej
Media:
Internet
Wykonawca:
Vena Art
Adresaci:
Osoby dorosłe - byli żołnierze zawodowi i ci, którzy odbyli służbę zasadniczą





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek