Do ostatniej kropelki
Kalifornia to jeden z najbardziej zagrożonych suszą regionów Stanów Zjednoczonych. Szacuje się, że do 2040 roku zaopatrzenie w wodę zmniejszy się tam nawet o 10 procent. W obliczu kryzysu ekologicznego zainicjowano cały szereg akcji, mających na celu wyedukowanie Kalifornijczyków w zakresie oszczędzania wody oraz wyrobienie w nich nowych zachowań i nawyków. Jedną z nich jest kampania społeczna ‘Tough Love.
Projekt został poprzedzony serią wywiadów, z których wynikało, że co prawda mieszkańcy Kalifornii znajdują się na bardzo różnym poziomie zrozumienia nowych warunków bytowych (od kompletnej niewiedzy, po pełną świadomość zagrożeń), ale równocześnie na sercu leży im dobro regionu. Wśród badanych szczególnie mocno rezonowały hasła w stylu: „woda jest zbyt cenna, aby ją marnować”, „jesteśmy w tym razem” i „liczy się każda kropla”. Wnioski z rozmów z Kalifornijczykami zostały wykorzystane w poniższym filmie, w którym w role edukatorów proekologiczych wcielili się: popularna aktorka i prezenterka telewizyjna Niecy Nash oraz kultowy aktor Danny „Maczeta” Trejo:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów