logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Do nieszczepienia się zachęca… dom pogrzebowy
24.09.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Do nieszczepienia się zachęca… dom pogrzebowy



Mecz futbolu amerykańskiego to w Stanach Zjednoczonych jedna z najlepszych okazji, by przykuć uwagę widzów, bądź przeprowadzić kampanię promocyjną. Z tej okazji skorzystało niedawno przedsiębiorstwo pogrzebowe Wilmore Funeral Home. Oklejona banerami ciężarówka firmy krążyła wokół stadionu w mieście Charlotte, w Karolinie Północnej, podczas meczu drużyny Charlotte Panthers NFL. Problem w tym, że niosła ze sobą mocno kontrowersyjne przesłanie: „Nie daj się zaszczepić” („Don’t get vaccinated”). Akcja z miejsca zrobiła mnóstwo szumu w mediach społecznościowych, większość świadków odebrała ją jako kolejną kampanię grup antyszczepionkowych.

Wszystko zmieniło się jednak, gdy zainteresowani zaczęli wchodzić na stronę internetową, której adres znajdował się na banerze. Okazało się, że witryna należy do fikcyjnego domu pogrzebowego a jej przesłanie jest dokładnie przeciwne do tego, o które była posądzana. Brzmi ono: „Zaszczep się natychmiast” („Get vaccinated now”), bo „Jeśli nie, to do zobaczenia wkrótce” („If not, see you soon”).

Po kliknięciu baneru na stronie użytkownicy są przekierowywani na witrynę jednego z najprężniej działających w USA ośrodków medycznych, gdzie mogą szybko zarejestrować się na szczepienia przeciwko Covid-19. Strona fikcyjnego domu pogrzebowego znajduje się TUTAJ. Za kampanię odpowiada agencja BooneOakley, jest to jej autopromocja (tzw. agency self-promo).

zdrowie szczepienia Stany Zjednoczone COVID19 pandemia COVID-19 SARS-CoV-2 experimental autopromocja agency self-promo


Nazwa kampanii:
Don't get vaccinated
Nadawca:
BooneOakley
Media:
experimental
Wykonawca:
BooneOakley





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek