logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Do hymnu
13.09.2022
Tematy: Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Wielka Brytania, Kultura i sztuka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym

Do hymnu



Weterani wojenni to osoby szczególnie mocno narażone na kryzysy zdrowia psychicznego i wykluczenie społeczne. Rany, zarówno fizyczne jak i emocjonalne, zespół stresu pourazowego (PTSD), ciężkie obrażenia czy kalectwo sprawiają, że statystyki samobójstw wśród byłych żołnierzy są szczególnie wysokie. Szacuje się, że tylko w Wielkiej Brytanii traci życie w ten sposób około 80 weteranów rocznie.

The Invictus Games Foundation i Microsoft postanowili wesprzeć niepełnosprawnych brytyjskich weteranów wojennych w niezwykły sposób. Zaprosili ich do studia nagraniowego, by ci – przy użyciu technologii Hands-Free, a w szczególności Gaze Eye-Trackingu, czyli techniki umożliwiającej mapowanie ruchu gałek ocznych – skomponowali hymn na nadchodzące zawody. The Invictus Games, czyli Igrzyska Niezwyciężonych, to międzynarodowe zawody sportowe, skierowane do żołnierzy i weteranów wojennych rannych w misjach w kraju i poza granicami. Ostatnia edycja imprezy miała miejsce w kwietniu bieżącego roku w Hadze. Film, stanowiący zapis projektu można obejrzeć poniżej:

zdrowie niepełnosprawni niepełnosprawność film kultura Wielka Brytania wojna walka z wykluczeniem społecznym muzyka zdrowie psychiczne technologia song sport osoby z niepełnosprawnościami PTSD zespół stresu pourazowego hymn anthem elektronika weterani wojenni


Nazwa kampanii:
The Invictus Games “Anthem for all” Powered by Microsoft
Czas:
2022.4
Nadawca:
Microsoft, The Invictus Games
Media:
integrated (film, song, anthem)
Wykonawca:
McCann, London/New York, United Kingdom





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek