logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Do góry wzrok
28.06.2010
Tematy: Kampanie, Australia, Walka z przemocą

Do góry wzrok

Your browser does not support the video tag.


Specjaliści w udawaniu – wędkarze na pomoście, młoda kobieta w sypialni, mężczyzna w kuchni, starsza dama w galerii sztuki, grupa ludzi na schodach, pasażerowie na stacji metra… wszyscy w milczeniu, z głowami lekko schowanymi w ramionach, udają, że czegoś nie widzą.

Sceny, których wspólnym mianownikiem jest społeczna obojętność, przeplatane są ujęciami smutnych, zrezygnowanych dzieci. Tylko jedna z kobiet stojąca w tłumie ludzi odwraca się. Jedna to mało, ale dobrze, że chociaż ona. Spot australijskiej organizacji ACT for kids walczącej z przemocą wobec dzieci, wzywał do stawienia czoła problemowi krzywdzenia dzieci: “It’s all too easy to turn back on child abuse. Face up and help ACT for kids” („Niezwracanie uwagi na wykorzystywanie dzieci jest zbyt proste. Podnieś wzrok i pomóż ACT for Kids”).

„ACT” pisane wielkimi literami nawiązuje do poprzedniej nazwy organizacji- Abused Child Trust. Działa ona od ponad 20 lat, organizując pomoc psychologiczną dla nieletnich i ich rodzin, prowadząc cztery domy tymczasowe dla dzieci ze społeczności aborygeńskich oraz akcje edukacyjne w szkołach.
A. Postek



Nazwa kampanii:
Face up
Czas:
2010.6.21 - 2010.7.15
Nadawca:
ACT for kids
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Publicis Mojo (Brisbane)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
It’s all too easy to turn back on child abuse. Face up and help ACT for kids (Niezwracanie uwagi na wykorzystywanie dzieci jest zbyt proste. Podnieś wzrok i pomóż ACT for Kids)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek