Lucian ma na sobie brudny, przepocony podkoszulek, jego owłosione ciało zdobią liczne tatuaże. Craig ma mniej tatuaży, ale jest równie odrażający. Gavin i pozostali „złoczyńcy” także wyglądają bardzo źle.
Wszyscy są bohaterami kampani „Drive Dry Initiative“ (Inicjatywa Prowadź Trzeźwy). Hasło kampanii jest proste: „Who’s driving you home tonight? Never Drink and Drive“ (Kto dziś wieczorem podwiezie Cię do domu? Nigdy nie pij kiedy prowadzisz). Kreacje przygotowane przez południowoafrykańską agencję FoxP2 nawiązują do realiów tamtego kraju. Osoby skazane za prowadzenie po pijanemu są traktowane na równi z najgroźniejszymi więźniami i przebywają w tych samych więzieniach.
Kampanię zrealizowano na zlecenie Brandhouse, producenta napojów alkoholowych.
Poprzednia kampania firmy pt. ”Let’s date!” (”Randkujmy!”), utrzymana w tym samym duchu i takiej samej stylistyce, została zrealizowana jesienią 2010 r.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy