13 już raz, w marcu, francuski oddział organizacji Surfrider Foundation, koncentrującej się na ochronie oceanów, mórz i plaż na świecie oraz na podtrzymywaniu morskich i nabrzeżnych ekosystemów, zorganizowała 3-dniowe sprzątanie plaż i nabrzeży. W ramach Inicjatyw Oceanicznych (Initatives Océanes) agencja Young & Rubicam France stworzyła trzy kreacje nawiązujące w swojej stylistyce do fotografii wojennej. Hasło kampanii „Combattons la pollution" (Zwalczmy zanieczyszczenie) wzywa do wspólnego sprzątania – walki ze śmieciami i zanieczyszczeniami w środowisku naturalnym.
M. Kryńska
Nazwa kampanii:
Combattons la pollution
Czas:
2009.3.1 - 2009.3.23
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Francja
Nadawca:
Surfrider Foundation
Media:
Billboardy, prasa, internet
Wykonawca:
Young & Rubicam France
Adresaci:
Społeczeństwo francuskie, młodzi dorośli
Hasło kampani:
Combattons la pollution. Les 21, 22, 23 mars participez au nettoyage des plages, des lacs et des rivières pour la13 ème edition des initiatives océanes. Aidez-nous à garder la mer propre. (Zwalczmy zanieczyszczenie. 21,22,23 marca weźcie udział w sprzątaniu plaż, jezior i rzek z okazji 13. edycji inicjatyw oceanicznych. Pomóżcie nam zachować czyste morze).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki