Tematy: Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Inne
Dno butelki ściąga na dno oceanu
Łódka unosi się na wysokich falach alkoholu w kuflu piwa. Plakat nowej kampanii promującej bezpieczne żeglowanie pokazuje, jak łatwo dopuścić do zatonięcia.
"One drink can change everything. Don’t drink and boat" ("Jeden drink może zmienić wszytsko. Nie pij, jeśli pływasz") – takie hasło przekazuje ostatnia kampania instytucji zajmującej się utrzymywaniem bezpieczeństwa na kanadyjskich wodach (Canadian Safe Boating Council). Żeglarz z wydanego plakatu, widocznie już pod wpływem alkoholu, nie ma szans z pochłaniającym go żywiołem – w tym przypadku piwem. Projekt ma za zadanie uzmysłowić jak szybko, z momentem osiągnięcia dna butelki, osiągnąć można dno… oceanu. Pomysł zrealizowany został przez agencję Saatchi & Saatchi z Kanady.
Anna Cieciera
Nazwa kampanii:
Glass
Czas:
2014.5.10 - 2014.6.10
Nadawca:
Canadian Safe Boating Council
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi (Canada)
Adresaci:
Żeglarze
Hasło kampani:
One drink can change everything. Don’t drink and boat (Jeden drink może zmienić wszystko. Nie pij, jeśli pływasz)
zobacz także
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki