logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Długa podróż ojca i syna
24.01.2014
Tematy: Kampanie, Argentyna, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym

Długa podróż ojca i syna

The 1000 miles of Luca from TBWA Buenos Aires on Vimeo.



Prawdziwa historia dyrektora argentyńskiej agencji reklamowej, który opowiada o swojej relacji z 13-letnim synem. Pablo Poncini, zaproszony do współpracy przy okazji opracowania kampanii na temat niepełnosprawności, zrezygnował z przygotowania standardowej kreacji i postanowił przybliżyć odbiorcom swoje życie z dzieckiem, u którego zaraz po urodzeniu zdiagnozowano zespół Downa.

Film przedstawiający podróż i wspólny udział w rajdzie samochodowym zbudowany jest na głębokiej relacji ojca z synem, bliskości, szczęściu i radości. Obrazom towarzyszy szczere i pełne emocji wyznanie ojca, który wspomina moment narodzin chłopca, chwilę gdy usłyszał diagnozę lekarzy, rozpacz, ból i przekonanie, że właśnie w tym momencie życie całej rodziny się skończyło. Choć przyznaje, że na początku nie był w stanie wybrać dla niego nawet imienia, wspólne życie doprowadziło wreszcie do momentu, gdy uświadomił sobie, że zespół Downa znika, a ponownie rodzi się jego syn… Luca. Film kończy się refleksją ojca o tym, że gdy ma się przyjaciela, kogoś kogo bardzo się kocha, z kim przeżywa się wspaniałe chwile, nie liczy się jego niepełnosprawność, nie jest też ważny jego iloraz inteligencji. Kampania "The 1000 miles of Luca" ("1000 mil Luki") jest świadectwem ojcowskiej miłości, bezwarunkowej i pełnej akceptacji.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
The 1000 miles of Luca
Czas:
2014.1.16
Nadawca:
Consejo Publicitario Argentino
Media:
Internet
Wykonawca:
TBWA
Adresaci:
Osoby niezaznajomione z problematyką zespołu Downa





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek