logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  06.02.2013

Dłonie mówią, że starość jest na topie



Organizacja charytatywna Lar Sao Vicente de Paula, działająca w obrębie brazylijskiego miasta Novo Hamburgo na polu wspierania i niesienia pomocy ubogim ludziom starszym, wyszła z kampanią „The newest trend is the trend of elderly” (Najnowszy trend to trend starości).

Na akcję składa się pięć kreacji. Każda z nich przedstawia dłonie sędziwego człowieka, ułożone w różnych, powszechnie rozpoznawalnych gestach, takich jak np. „pokój i miłość” czy „obiecuję”. Nawiązują one tematycznie do haseł na plakatach, zachęcających do zakupu kolorowej bransoletki; dochód ze sprzedaży przyczyni się do realizacji założeń fundacji.

Za oprawę konceptualno-graficzną przedsięwzięcia odpowiedzialna jest SPR Agency, która jednak nie sięgnęła wyżyn. Zdjęcia są słabe, a wyjątkowo mało chwytliwy tytuł kampanii sygnalizuje, że podobnie będzie z jej przekazem. I rzeczywiście, nieczytelność przesłania to najpoważniejsze uchybienie tego projektu. Na podstawie zaproponowanych zdjęć w połączeniu z krótkimi hasłami, trudno jest sformułować jakikolwiek wniosek czy wynieść jakąkolwiek informacje o poruszanej tematyce. Co więcej, po kliknięciu w adres strony pulseirinhasdolar.com.br, przeznczonej do zakupu wyżej wspomnianych bransoletek, potencjalny darczyńca zostaje przekierowany na stronę organizacji na serwisie Facebook. Taki zabieg nie tylko nie ułatwia uiszczenia wpłaty, ale i dezorientuje oraz nadwątla zaufanie do prowadzonej akcji.

Niewątpliwie, w obliczu zarówno mediów zdominowanych przez kult ciała i młodości, jak i borykających się z wydolnością ekonomiczną społeczeństw, problem opieki nad ludźmi w zaawansowanym wieku jest aktualny i godny publicznej uwagi. Jednak dobry temat kampanii to stanowczo za mało.

Marta Reutt


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 24.05.2023

    Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi


  • 23.05.2023

    Mały Książę i Kundelek


  • 17.05.2023

    Ucieczka z więzienia. Bez peletonu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek