Osobisty sekretarz Wisławy Szymborskiej Michał Rusinek, muzyk Mateusz Krautwurst oraz aktorka Monika Dryl w konfrontacji z dziecięcymi pytaniami stają się bezradni, pomimo przeświadczenia, że są specjalistami w swojej dziedzinie. Proste pytania okazują się zbyt trudne dla dorosłych przyzwyczajonych do oczywistych odpowiedzi.
Spot telewizyjny i radiowy są częścią kampanii przygotowanej na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej, propagującej posyłanie do pierwszej klasy szkoły podstawowej dzieci sześcioletnich. Spoty, których scenariusz przygotował Jan Prószyński z Fabryki Komunikacji Społecznej, skierowane są do rodziców sześciolatków, którzy rozważają posłanie swojej pociechy do szkoły podstawowej. Reżyserem filmowej wersji powstałej na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej reklamy byli Bartek Piotrowski oraz Jacek Kościuszko, a za produkcję odpowiadali Tomek Morawski i Łukasz Jaźwiec z Tofi Productions.
Akcja do końca kwietnia będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN i Polsat) oraz radiu (Radio Zet, 40 regionalnych stacji radiowych Eska, RMF FM i 35 stacji regionalnych sieci RMF FM, a także 77 innych rozgłośni regionalnych). Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Polska. Budżet całej kampanii wyniósł ok. 2 mln zł.
Możliwość posłania do pierwszej klasy sześciolatka wprowadzono w 2009 roku. W ciągu czterech lat szkolnych skorzystali z niej rodzice 184 tys. dzieci. Badania TUNSS pokazały, że dzieci, które rozpoczęły naukę w szkole w wieku sześciu lat lepiej czytają, piszą i liczą od swoich rówieśników, którzy pozostali w przedszkolu. Natomiast z krajowego badania OBUT, prowadzonego w 2011 roku, wynikało, iż dzieci, które rozpoczęły naukę w szkole w wieku sześciu lat, w trzeciej klasie uzyskały takie same, a czasem lepsze wyniki niż o rok od nich starsi koledzy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie