Dlaczego Ipod jest lepszy od rozmowy?
"Dlaczego uśmiechanie się do ludzi na ulicy stało się dziwactwem?", "Dlaczego już nie przytrzymujemy sobie nawzajem drzwi?" pytały prowokacyjnie mieszkańców Vancouver czarno-białe plakaty rozwieszone w mieście. W ten sposób YMCA (Young Men’s Christian Association – Związek Chrześcijańskiej Młodzieży Męskiej) zachęcał do zastanowienia się nad rozpadem więzi w społeczności lokalnej.
Kampania "Where Did Community Go" (Gdzie się podziała społeczność?), zainaugurowana pod koniec marca tego roku, ma na celu uświadomienie, że nowe technologie, szybki styl życia i skoncentrowanie na pracy powoduje, że stosunki z innymi ludźmi stają się coraz trudniejsze, a wręcz zanikają. Dlatego tak istotne jest, aby działać na rzecz odbudowania lokalnych społeczności, stosunków ze swoimi sąsiadami i rodziną.
Spot reklamowy wykonany metodą poklatkową w humorystyczny i dosadny sposób pokazuje życie współczesnego człowieka. Dramatyzmu dodaje narracja prowadzona przez małą dziewczynkę. Spot rozpowszechniany był w telewizji oraz sieci kin w całej Kanadzie.
Kampania uzupełniana była przez działania ambientowe: 400 mat do jogi rozłożonych w mieście i obklejenie publicznych stołów pingpongowych naklejkami ze wspomnianymi wyżej pytaniami. Na Facebooku YMCA zachęca swoich fanów do relacjonowania działań podejmowanych przez społeczności z najbliższego otoczenia.
YMCA to międzynarodowy ruch utworzony w 1844 r. w Londynie i zrzeszający dzisiaj ponad 45 milionów członków w 124 krajach. Jego działania skupiają się na implementowaniu wartości chrześcijańskich w codzienne życie człowieka.
A. Krzyżak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem