Dlaczego chłopiec nie umie załatwiać się w kuwecie?
Tym razem to psy i koty dzielą się swoimi śmiesznymi spostrzeżeniami na temat ludzi, a nie odwrotnie. Zwierzęta starają się zrozumieć dziwne zachowania swoich właścicieli – dlaczego chłopiec nie umie jeszcze załatwiać się w piasku? Dlaczego właścicielka chowa zabawki ciągle w tym samym miejscu i dziwi się, że pies je znajduje? Dlaczego kobieta poświęca więcej czasu swojej zabawce – telefonowi – niż mężowi? Komentarzy nie zabraknie również wobec flirtującej ze sobą pary w parku.
Celem akcji jest przekonanie odbiorców do adopcji zwierzęcia ze schroniska. Spoty zrealizowane w ramach drugiej odsłony kampanii The Shelter Pet Project kończą się hasłem „A person is the best thing to happen to a shelter pet. Be that person. Adopt” (“Człowiek to najlepsze co może spotkać bezdomne zwierzę. Bądź tym człowiekiem. Adoptuj.) W ramach kampanii utworzono także stronę internetową.
Akcję po raz pierwszy przeprowadzono w 2009 roku i odniosła wtedy spory sukces – w ciągu dwóch lat ilość zabiegów eutanazji przeprowadzanych na zdrowych zwierzętach zmalała o 10 procent. W tym roku spoty mają przekonać przynajmniej 2,7mln z 17 mln potencjalnych opiekunów czworonogów. W kampanii chodzi także o przełamanie stereotypu, według którego zwierzęta ze schronisk są gorsze i nie zasługują na szczęśliwy dom.
Reklamy przygotowała agencja Draftfcb z Chicago na zlecenie największych amerykańskich organizacji działających na rzecz zwierząt: The Humane Society of the United States i Maddie’s Fund we współpracy z The Ad Council.
N. Ożegalska-Łukasik
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”