Misterna i bogata mieszanka pomysłów zobrazowanych przez kolorowe ikonki, układa się w mapę ludzkiego ciała, niczym z podręcznika do akupunktury. Patrząc na tę mapę można mieć wrażenie, że Azja jest studnią bez dna, jeśli chodzi o kreatywność i wyobraźnię.
Pytanie “Why Asian advertising is strong and mystic” („Dlaczego azjatycka reklama jest tak silna i mistyczna”) było głównym tematem AdFest 2011 – wystawy najlepszych reklamowych prac Azji. Na zlecenie Yoshida Hideo Memorial Foundation, agencja reklamowa Dentsu z Tokio podjęła akcję wypromowania tego wydarzenia.
W ramach kampanijnej kreacji przygotowano cztery plakaty, których tematem jest ludzkie ciało: „Otwarta Dłoń”, „Stopa”, „Górna część ciała”, „Dolna część organizmu” nawiązują do azjatyckiej idei ciała jako wszechświata. Plakaty pełne są symboli i nawiązań do historii, techniki, medycyny czy tradycji, zintegrowane w jeden, spójny organizm człowieka. – Siła Azji jest wynikiem bogactwa kulturowego, filozofii i religii, dużej wagi jaką przywiązuje się tu do rozwoju duchowego rozumianego jako rozwój całego organizmu – zdają się tłumaczyć twórcy kreacji.
Kampania dzięki niezwykłym kreacjom odniosła duży sukces, także jako i samo wydarzenie.
P.Michaluk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”