Misterna i bogata mieszanka pomysłów zobrazowanych przez kolorowe ikonki, układa się w mapę ludzkiego ciała, niczym z podręcznika do akupunktury. Patrząc na tę mapę można mieć wrażenie, że Azja jest studnią bez dna, jeśli chodzi o kreatywność i wyobraźnię.
Pytanie “Why Asian advertising is strong and mystic” („Dlaczego azjatycka reklama jest tak silna i mistyczna”) było głównym tematem AdFest 2011 – wystawy najlepszych reklamowych prac Azji. Na zlecenie Yoshida Hideo Memorial Foundation, agencja reklamowa Dentsu z Tokio podjęła akcję wypromowania tego wydarzenia.
W ramach kampanijnej kreacji przygotowano cztery plakaty, których tematem jest ludzkie ciało: „Otwarta Dłoń”, „Stopa”, „Górna część ciała”, „Dolna część organizmu” nawiązują do azjatyckiej idei ciała jako wszechświata. Plakaty pełne są symboli i nawiązań do historii, techniki, medycyny czy tradycji, zintegrowane w jeden, spójny organizm człowieka. – Siła Azji jest wynikiem bogactwa kulturowego, filozofii i religii, dużej wagi jaką przywiązuje się tu do rozwoju duchowego rozumianego jako rozwój całego organizmu – zdają się tłumaczyć twórcy kreacji.
Kampania dzięki niezwykłym kreacjom odniosła duży sukces, także jako i samo wydarzenie.
P.Michaluk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy