────── 19.05.2017
Tanecznym krokiem zmieniają świat, czyli 11 piosenek z reklam społecznych
Diabelskie zabawy
Diabelskie piosenki Kampaniespoleczne.pl zawsze chętnie odnotowują oddolne i niskobudżetowe akcje społeczne. W 2009 roku grupa aktywistów Stowarzyszenia MONAR nagrała piosenkę reggea „Po co ci to” (autorstwa Piotra Banacha) i nakręciła do niego teledysk utrzymany w stylistyce dzieci kwiatów. Akcja kierowana była do młodzieży z klas gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Inicjatywa godna pochwały, ale… 90’tisowa maniera teledysku, impreza w rytm raggea, kapelusze i korale, groteskowe przedstawienie narkomanów (alfonsi i prostytutki?) mogą nie trafić do współczesnych nastolatków zapatrzonych w serial „Skins” i nieletnich bywalców klubów nocnych. Obawiamy się również, że część z nich chętniej dołączyłaby do towarzystwa z paczką kokainy.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

