logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Diabelskie zabawy
08.10.2009
Tematy: Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Diabelskie zabawy

Your browser does not support the video tag.


Teledyskiem w rytmie reggae ruszyła młodzieżowa kampania profilaktyczna „Po co ci to” organizowana przez Stowarzyszenie MONAR, adresowana do dzieci i młodzieży z klas gimnazjalnych i ponad gimnazjalnych.

Celem kampanii jest promowanie postawy, że warto żyć bez chemicznych wspomagaczy, a do zabawy wystarczy dobra muzyka. Głównym nośnikiem tej idei jest piosenka pt. „Po co ci to?” autorstwa Piotra Banacha – założyciela zespołu HEY i INDIOS BRAVOS – śpiewana przez Malwinę Degórską z zespołu THROLL oraz partyworkerów z Poradni MONAR w Szczecinie. Swoich utworów na płytę wspomagającą kampanię użyczyły także zespoły: THROLL, CURCUMA, BANDA I NIKT. We współpracy ze stowarzyszeniem OPERAHAUS i Wielkopomorską wytwórnią filmową do piosenki głównej zrealizowano teledyski oraz spot.

Spot kampanii będzie prezentowany w rozgłośniach radiowych, telewizji, klubach muzycznych oraz podczas różnych organizowanych przez Stowarzyszenie zajęć edukacyjnych w szkołach, spotkań z nauczycielami i młodzieżą, konferencji, itp.

Według organizatorów kampanii siła profilaktyki tkwi w tym, aby o wolności od narkotyków mówiła sama młodzież, dlatego zachęcają wszystkich młodych ludzi, by rozmawiali z rówieśnikami o narkotykach i zagrożeniach wynikających z ich zażywania.

Honorowy patronat nad kampanią objął Minister Edukacji Narodowej, a wsparcia medialnego udzieliła telewizja TVN, 4fun. TV oraz Polskie Radio Szczecin.
M. Czerepak



Nazwa kampanii:
Po co ci to
Czas:
2009.10.5
Nadawca:
Stowarzyszenie MONAR
Media:
Radio, telewizja, internet, eventy
Wykonawca:
Wielkopomorska wytwórnia filmowa, Operahaus
Adresaci:
Młodzież
Hasło kampani:
Bądź świadomy. Każde zażycie narkotyku wiąże się z niebezpieczeństwem.





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek