Luise cały tydzień ubierała się wyłącznie w odcieniach różu. Mish przez miesiąc nie wypił ani kropelki piwa. Za namową Anny wszyscy w biurze nosili zgrzebne, dżinsowe uniformy. To co zrobił Dan przebiło jednak wszystko – uczynił z depilacji swojego torsu uliczny performance. Przypadkowi przechodnie zrywali z niego woskowe plastry, fundując mu "mistyczne doznania". Co ich wszystkich łączy? Wspólny cel, ponieważ to co uczynili zrobili – z miłości do ludzkości.
"For the love of humanity" to kampania prowadzona przez Australijski Czerwony Krzyż na portalu społecznościowym Facebook.com. Zasady akcji są proste, a jej rezultat zależy tylko i wyłącznie od inwencji i aktywności jego użytkowników. By do niej przystąpić należy zainstalować aplikację "For the love of humanity" i podjąć wymyślone przez siebie wyzwanie. Kreatywność społeczności internetowej nie jest tu niczym ograniczona. Można podobnie jak Luise, czy Anna ubierać się na opak ze swoimi upodobaniami i bieżącą modą, albo jak Mish wykorzystać okazję do rzucenia nałogu, lub zrobić cokolwiek innego co wpadnie do głowy.
Wyzwania i dowody realizacji są następnie umieszczane na stronie aplikacji i publikowane na "Tablicy". Nad powodzeniem akcji czuwają od tej pory "znajomi" z Facebook’a danego uczestnika. Mogą mobilizować znajomego/znajomą poprzez wpłaty na konto Australijskiego Czerwonego Krzyża. Im więcej pieniędzy uda się danemu "uczynkowi" zebrać tym wyżej plasuje się w hierarchii wyzwań i tym więcej środków organizacja może przeznaczyć na pomoc humanitarną.
O kampanii "For the love of humanty" można powiedzieć wiele dobrego: świeża i angażująca użytkowników strategia; ciekawa, ale nie przytłaczająca sensu akcji kreacja i w końcu profesjonalna realizacja. Można jednak odnieść wrażenie, że zawiodła promocja, ponieważ odzew ze strony wirtualnej społeczności jest, jak na razie, dość skromny.
Umieszczony na Youtube.com uliczny performance Dana wspomagany przez agencję Jack Watts Currie pozostaje niestety jedynym widocznym działaniem promocyjnym. Ilekolwiek sadystycznej uciechy by nie dostarczał.
M.Świejkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem