Piękna kobieta z bólem wyskubuje sobie brwi i woskuje nogi. Agencja Makani Creatives z Indii posłużyła się przykładem nieprzyjemnych zabiegów pielęgnacyjnych w kampanii dotyczącej przeciwdziałania wycince lasów „Deforestation hurts" (Wylesianie boli).
Kampania została przygotowana na zlecenie Green Yatra (yatra w sanskrycie oznacza podróż albo procesję), organizacji zajmującej się ochroną przyrody, promowaniem oraz wdrażaniem idei ekologicznych do życia codziennego. Motto organizacji brzmi: "Be the change, Bring the change" (Bądź zmianą, Wprowadź zmianę). O ile zapewne sprawdza się ono w inicjatywach społecznych, to kampanii "Deforestation hurts" nie przyświeca. Bowiem paraleli tutaj nie ma – zadająca sobie ból dla urody kobieta będzie cierpiała wykonując kolejne takie same zabiegi, a niepotrzebnie niszczone lasy nie odrosną tak szybko jak jej włosy.
Anna Pieczykolan
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz


