logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  17.01.2023

Dbaj o siebie



Metki przy ubraniach na ogół szczegółowo instruują nas, jak dbać o garderobę. W ilu stopniach prać, czy wirować, jak suszyć i wreszcie czy prasować, a jeśli tak, to w jakiej temperaturze.

Brytyjsko-portugalska firma odzieżowa Paynter postanowiła do swoich produktów, oprócz standardowych metek, dołączyć także metki z instrukcjami dotyczącymi… samych użytkowników. Choć na pierwszy rzut oka porady mogą wydawać się błahe, w istocie mają w sobie sporo sensu i – życzliwości.

Wstajemy rano. Najpierw gimnastyka. Potem dobra kawa. Nie zamartwiamy się. Mniej czasu z nosem w ekranie. Więcej książek. I coś pysznego na deser. / Wake Up Early. Exercise First Thing. Drink Good Coffee. Stop Worrying. Less Screen Time. Read Books. Have a Bowl of Coco Pops.

Twórcy metek z „instrukcją obsługi ludzi” zadbali nawet o odpowiednie wzornictwo: pod poradami znalazły się zatem ikonki np. książki czy filiżanki kawy, zaprojektowane na wzór uniwersalnych symboli prania, czytelnych dla konsumentów na całym świecie.

Źródło: Famous Campaigns

zdrowie   |  konsumpcjonizm   |  Wielka Brytania   |  zdrowie psychiczne   |  konsumenci   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  odzież   |  ubrania   |  metki na ubraniach   | 


Nazwa kampanii:
Take care of yourself
Czas:
2023.1
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Paynter
Media:
tag
Wykonawca:
Paynter





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek