Kreacje / printy, Kampanie, Grecja, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 03.11.2022
Danie dnia
Świat gastronomii widziany z perspektywy osób cierpiących głód albo niedożywienie wygląda zupełnie inaczej niż z perspektywy osób, którym niczego nie brakuje. Bo dla setek milionów ludzi danie dnia to po prostu pełny talerz.
Kampania Dish of the Day powstała na zamówienie greckiej organizacji Boroume („We Can”), której misją jest jednoczesna walka z niedożywieniem i marnowaniem żywności. Projekt miał swoją premierę 16 października, w Światowy Dzień Żywności (World Food Day).
Nazwa kampanii:
DISH OF THE DAY
Czas:
2022.10.16
Kraje:
Grecja
Nadawca:
Boroume („We Can”)
Media:
integrated (print, digital)
Wykonawca:
OutToLunch, Athens, Greece
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów