Dlaczego znana tenisistka, mistrzyni wielkoszlemowych turniejów Serena Williams, aktorka Sara Ramirez, czy w końcu Rihanna mają tak wspaniałe figury? Odpowiedź jest znana i prosta: bo piją mleko. Tak przynajmniej wynika z przekazu amerykańskiej kampanii promującej od wielu lat picie mleka. Tutaj można obejrzeć jej początki w wersji żeńskiej, a tutaj – męskiej.
No początku lat 90. powstał Narodowy Zarząd Promocji Mleka (National Fluid Milk Processor Promotion Board) realizujący kampanię „Milk Mustache” („Mleczne Wąsy”), której przyświecają już w tej chwili różne hasła podkreślające „cudowne” właściwości mleka (początkowo było to tylko „Got milk?”) i kierowane do różnych adresatów: „Milk your diet. Lose weight” („Dodaj mleka do swojej diety. Chudnij”) , „Think about your drink” („Pomyśl o tym, co pijesz”), „Body by Milk” („Ciało zbudowane z mleka”).
W akcję realizowaną obecnie przez agencję Draft od samego początku angażuje się plejada celebrytów: Glenn Close, Beyoncé, Sheryll Crow, Heidi Klum oraz wielu innych. Na twarzy każdej z nich pozostały mleczne wąsy znane każdemu, kto zbyt łapczywie opróżnia szklankę mleka.
Kampania nie ogranicza się jedynie do outdooru. Np. od marca do września 2009 roku w całym kraju pod hasłem „Milk the moment” (dosł. „Zamlecz chwilę”) organizowano plenerowe akcje promocyjne i porady specjalistów, uruchomiono konta kampanii na Facebooku oraz Twitterze.
J.Benedykczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna