Daleki i bliski dziki przyjaciel
Rodzina odkrywa w jednej z sypialni…tygrysa.
W najnowszej, świątecznej kampanii World Wildlife Foundation (WWF) o przykuwającej uwagę nazwie "Tiger in suburbia " ("Tygrys na przedmieściach") rodzice z dwójką dzieci w swoim spokojnym domu na przedmieściach pielęgnują rannego w łapę tygrysa. Kształt rany drapieżnika wskazuje, że padł on ofiarą sideł kłusownika.
Spot wzbudza sympatię i chwyta za serce. WWF bynajmniej nie próbuje nakłonić odbiorców do brania dzikich kotów pod strzechy i własnoręcznego obmywania im ran. W tym rozbrajającym i wzruszającym odbiorców obrazie organizacja zachęca do przekazania wsparcia finansowego na rzecz jej działań związanych z ochroną tego zagrożonego gatunku. Każdy ofiarodawca stanie się "Tiger Protector" czyli Opiekunem Tygrysa, otrzymując m.in. certyfikat oraz regularne informacje o tygrysie przez następny rok.
Wszystkie te zabiegi oraz uczynienie bohaterami spotu niczym niewyróżniającej się rodziny mają na celu uświadomienie ludziom, że każdy, nawet mieszkaniec podlondyńskiej willi, może mieć bezpośredni wpływ na losy tego cennego , ginącego gatunku. Sprawić ma też, że biorący udział w akcji poczują osobiste zaangażowanie w los zwierzęcia.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki