Daj naturze głos!
Plakat to niewątpliwie jedna z najciekawszych, choć równocześnie najtrudniejszych i najbardziej wymagających form designu. Wszystkie informacje, które twórca (bądź twórcy) jakiejś inicjatywy mają odbiorcom do przekazania, muszą bowiem zostać skoncentrowane do jednego, wyrazistego, przykuwającego uwagę a zarazem czytelnego komunikatu.
Postery promujące National Geographic Fest 2023 w Mediolanie, który odbywał się pod hasłem: Let’s give voice to natural capital, są tutaj świetnym przykładem grafiki w służbie ekologii. Autorzy plakatów postanowili dosłownie „dać głos naturze”, wyposażając ją w zestaw głośników, mikrofonów i megafonów. Wizualna oprawa całości – o intensywnych żółtych akcentach – z jednej strony nawiązuje do logotypu National Geographic, czyli organizatora przedsięwzięcia, z drugiej daje widzom odczucie uczestnictwa w wydarzeniu o ciepłym, pozytywnym i energetycznym charakterze. Co, biorąc pod uwagę fakt, że event miał miejsce w drugiej połowie listopada, okazało się strzałem w dziesiątkę:
Trzy plakaty – zatytułowane odpowiednio: Butterfly, Flower i Bees – były dystrybuowane w prasie tradycyjnej, mediach społecznościowych oraz na ekranach włoskich kin.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza