Od dłuższego czasu dowodów na jakość karmy Pedigree, jej producent Mars Inc. każe szukać właścicielom czworonogów w ich stolcu. Wszyscy też wiedzą, że „twarde dowody” należy zbierać z miejsca zbrodni, czyli z chodników i miejskich skwerków. Mieszkańcom Toronto sprawę ułatwiły nośniki umieszczone na przystankach autobusowych, z których można się było zaopatrzyć w specjalne siatki foliowe. Kiedy reklamodawcy rosną zyski, a miastu ubywa śliskich problemów, możemy mówić o biznesowo-społecznej relacji win-win. Źródło ilustracji: adsoftheworld.com
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół