Czyhające pokusy
Wybierając się w otchłań czyhających wokół pokus warto zadbać o właściwe zaopatrzenie. Odważna kampania dwukrotnie nagrodzona na odbywającym się właśnie Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes – otrzymała brąz w kategorii "Outdoor" i "Press". Autorem kreacji jest francuski oddział TBWA, a nadawcą organizacja AIDES utworzona w 1984 roku, zajmująca się profilaktyką HIV/AIDS.
Dwa plakaty z kampanii "Explore. Just protect yourself.", promujące bezpieczny seks, pokazują kobietę i mężczyznę płynących w wielkich prezerwatywach w odmęty wodnisto-seksualnej przestrzeni, obfitujących w genitalia płci przeciwnej.
Wygląda na to, że seks (heteroseksualny) jest czymś naturalnym, zdrowym i pełnym przyjemnych odkryć i tak długo, jak towarzyszy mu prezerwatywa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy