Czyhające pokusy
Wybierając się w otchłań czyhających wokół pokus warto zadbać o właściwe zaopatrzenie. Odważna kampania dwukrotnie nagrodzona na odbywającym się właśnie Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes – otrzymała brąz w kategorii "Outdoor" i "Press". Autorem kreacji jest francuski oddział TBWA, a nadawcą organizacja AIDES utworzona w 1984 roku, zajmująca się profilaktyką HIV/AIDS.
Dwa plakaty z kampanii "Explore. Just protect yourself.", promujące bezpieczny seks, pokazują kobietę i mężczyznę płynących w wielkich prezerwatywach w odmęty wodnisto-seksualnej przestrzeni, obfitujących w genitalia płci przeciwnej.
Wygląda na to, że seks (heteroseksualny) jest czymś naturalnym, zdrowym i pełnym przyjemnych odkryć i tak długo, jak towarzyszy mu prezerwatywa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń