Czyhające pokusy
Wybierając się w otchłań czyhających wokół pokus warto zadbać o właściwe zaopatrzenie. Odważna kampania dwukrotnie nagrodzona na odbywającym się właśnie Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes – otrzymała brąz w kategorii "Outdoor" i "Press". Autorem kreacji jest francuski oddział TBWA, a nadawcą organizacja AIDES utworzona w 1984 roku, zajmująca się profilaktyką HIV/AIDS.
Dwa plakaty z kampanii "Explore. Just protect yourself.", promujące bezpieczny seks, pokazują kobietę i mężczyznę płynących w wielkich prezerwatywach w odmęty wodnisto-seksualnej przestrzeni, obfitujących w genitalia płci przeciwnej.
Wygląda na to, że seks (heteroseksualny) jest czymś naturalnym, zdrowym i pełnym przyjemnych odkryć i tak długo, jak towarzyszy mu prezerwatywa.
zobacz także
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki