logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze
   ──────  02.08.2012

Czy puszysty drań wyjdzie z tego cało?



Ciemna ulica, dwie postacie skradają się wzdłuż ściany, ich sumienia ewidentnie nie są czyste… Jeden z rzezimieszków postanawia zdradzić i dać drapaka… czy choć on uniknie odsiadki za murami więzienia?

Ósmy spot kampanii o cyfryzacji telewizji, po  Starym Kinie, Adamie Słodowym, Smoku Telesforze, Telenoweli, Teleturnieju, Meczu i Prognozie pogody emitowany w telewizji od końca lipca br., pokazuje przygody dwóch tajemniczych postaci, które uciekają stróżom prawa. Wykorzystując humorystyczną konwencję, spot przypomina, że aby móc śledzić losy telewizyjnych bohaterów należy przenieść się na odbiór cyfrowy.

Celem kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji oraz pięciu największych nadawców – TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls – jest przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Do 31 lipca 2013 roku sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową.

Głównym narzędziem komunikacji są spoty telewizyjne emitowane do 2013 r.  w dwóch głównych etapach. W etapie pierwszym odbiorcy zachęcani będą do skorzystania z możliwości, jakie już teraz daje telewizja cyfrowa. W etapie drugim nacisk położony zostanie natomiast na zbliżające się terminy wyłączenia sygnału analogowego. Łącznie przygotowano 9 spotów telewizyjnych, sfinansowanych przez  Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji oraz stacje telewizyjne. Wszystkie filmy opierają się na humorystycznym odwołaniu do klasycznych i kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 90-tych. 

Kampania ma przeprowadzić Polaków przez zmianę sygnału analogowego na cyfrowy, pokazać jak i co trzeba zmienić, co ewentualnie kupić, jak zamontować, skąd czerpać informacje, do kogo zwrócić się o pomoc. Strona kampanii o cyfryzacji: www.cyfryzacja.gov.pl

Za realizację spotów odpowiedzialna jest Fabryka Komunikacji Społecznej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Cyfryzacja
Czas:
2012.8.1 - 2013.7.31
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji, TVP, Polsat, TV4, TVN, Puls
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, w szczególności te, które posiadają telewizor
Hasło kampani:
Polska wkracza w erę bezpłatnej naziemnej telewizji cyfrowej. Przygotuj się na większą ilość programów w doskonałej jakości obrazu i dźwięku.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek