Wczoraj w Rzeszowie rozpoczęła się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W konferencji bierze udział 200 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. Tegoroczna odsłona w całości poświęcona jest komunikacji wewnętrznej w obliczu perspektyw rozwoju oraz nowych wyzwań.
Prognozuje się, że w kolejnych latach znaczenie tej sfery zadaniowej public relations będzie nie tylko rosło, ale odegra zasadniczą rolę we wspieraniu zmian w firmach oraz budowaniu kultury organizacyjnej. Spotykamy się, aby komentować otaczającą nas rzeczywistość, prezentować case study i czerpać inspirację z nowych, ale przede wszystkim skutecznych praktyk – mówi pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto.
Pierwszy dzień kongresu upłynął pod znakiem analizy trendów w budowaniu relacji wewnętrznych. W ostatnim czasie w komunikacji interpersonalnej widać wzrastającą rolę social media. Czy mogą one sprawdzić się także w kontaktach wewnątrz organizacji? O tym, w jaki sposób angażować personel do dialogu oraz o pułapkach, które mogą czekać na piarowców powiedziała Barbara Czyżowicz-Lorek, Social Media Manager, DELOITTE. O tym co nowe i przydatne w kształtowaniu dialogu w organizacji powiedzieli Justyna Szafraniec, dyrektor ds. Public Relations, PROAMA, Urszula Radzińska, prezes zarządu Stowarzyszenie Prasy Firmowej, Arkadiusz Grochala, dyrektor ds. szkoleń, rozwoju i komunikacji wewnętrznej Netia oraz Magdalena Bugajło, kierownik ds. komunikacji wewnętrznej Netia.
Jaki efekt osiągnęła dotychczas profesja PR w ramach porozumiewania się we własnej organizacji? Czy piarowcy to ludzie słusznie stawiani za wzór skutecznej komunikacji z innymi? Okazją do refleksji na ten temat było wystąpienie Joanny Malinowskiej-Parzydło, prezes zarządu Personal Brand Institute.
W spotkaniu branży public relations można uczestniczyć także online. Transmisja jest dostępna online także na stronie Kongresu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia