logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  04.03.2013

Czułe słówka to nie wszystko



W młodym wieku często emocje biorą górę nad rozsądkiem. Decyzje w takich chwilach mogą wpływać na całe przyszłe życie. Dlatego plakaty akcji Baby Can Wait (Dziecko może poczekać), które są skierowane do nastolatek, mają na celu ostrzeżenie przed ryzykiem niechcianej ciąży, a także przed pustymi obietnicami i fałszywymi dowodami miłości.

Autorzy wykorzystują do przyciągnięcia uwagi przystojnych chłopaków, którzy zwracają się do odbiorcy w formie listu i robią to w zalotny sposób: „You’re fine” (Jesteś wspaniała), „Baby, you’re the one” (Kochanie, jesteś tą jedyną), „I would do anything for you” (Zrobiłbym dla Ciebie wszystko). Wszystko ulega jednak zmianie, kiedy pojawia się dziecko. Odpowiedzialność i obowiązki spadają na młodą mamę, ponieważ ojciec woli swoje treningi czy spotkania z kolegami niż zajmowanie się płaczącym niemowlakiem. Kampania stara się dotrzeć do swoich odbiorców poprzez wywołanie strachu przed posiadaniem nieplanowanego dziecka. „List” kończy wymowne hasło „Still think having a baby as a teen sounds like a good idea?” (Nadal uważasz, że posiadanie dziecka jako nastolatka to dobry pomysł?).

Poza plakatami rozmieszczonymi w autobusach i miejscach często uczęszczanych przez młodzież, kampania powiązana jest ze stroną BabyCanWait.com, gdzie znajdują się wszelkie informacje związane z antykoncepcją, zmianami zachodzącymi w młodym organizmie, czy poradami dla młodych matek. Portal ten współpracuje z agencją reklamową Serve Marketing, działającą w formule non-profit, która prowadzi akcje o podobnej tematyce na terenie Milwaukee. Z danych opublikowanych przez miasto wynika, że kampanie przynoszą skutek, wyrazem czego jest spadek urodzeń wśród nieletnich.

Michał Kaczmarek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 23.05.2023

    Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi


  • 23.05.2023

    Mały Książę i Kundelek


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek