logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Ekologia i środowisko
   ──────  15.08.2009

Człowiek ze zwierząt



Na pierwszy rzut oka wyglądają jak pozycje z testu plam atramentowych Rorschacha: niewielkie białe plamki na czarnym tle, układające się w jakiś kształt. Patrząc na zagadkę, czeka się na pytanie „Co widzisz na obrazku?”. Trzeba się przyjrzeć, a raczej zminimalizować obrazek i oddalić od siebie, żeby widzieć, jak małe plamki, w zależności od wersji – ryby tworzą twarz mężczyzny, przypominającego Jimiego Hendrixa, a ptaki układają się w twarz kobiety. I nie jest to bynajmniej część testu percepcyjnego, a reklamy indyjskiego oddziału organizacji WWF uświadamiające zależność między człowiekiem a zwierzęciem – przetrwanie gatunku ludzkiego uzależnione jest od tego, czy przetrwają zwierzęta.

Kampania prowadzona w sierpniu wskazywała na problem ginących gatunków. WWF przypominało, że to nie jest problem „gdzieś obok” i że wymierające stopniowo gatunki zwierząt to bardzo ludzka sprawa.

WWF jest międzynarodową organizacją ekologiczną, której misją jest powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego Ziemi.
K. Kamińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Man / Woman
Czas:
2009.8.10 - 2009.8.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Indie
Nadawca:
WWF
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Ogilvy & Mather (Gurgaon)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Our survival depends on theirs. To help, log on to wwf.org (Nasze przetrwanie zależy od ich przetrwania. Aby pomóc, zaloguj się na wwf.org)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek