Na pierwszy rzut oka wyglądają jak pozycje z testu plam atramentowych Rorschacha: niewielkie białe plamki na czarnym tle, układające się w jakiś kształt. Patrząc na zagadkę, czeka się na pytanie „Co widzisz na obrazku?”. Trzeba się przyjrzeć, a raczej zminimalizować obrazek i oddalić od siebie, żeby widzieć, jak małe plamki, w zależności od wersji – ryby tworzą twarz mężczyzny, przypominającego Jimiego Hendrixa, a ptaki układają się w twarz kobiety. I nie jest to bynajmniej część testu percepcyjnego, a reklamy indyjskiego oddziału organizacji WWF uświadamiające zależność między człowiekiem a zwierzęciem – przetrwanie gatunku ludzkiego uzależnione jest od tego, czy przetrwają zwierzęta.
Kampania prowadzona w sierpniu wskazywała na problem ginących gatunków. WWF przypominało, że to nie jest problem „gdzieś obok” i że wymierające stopniowo gatunki zwierząt to bardzo ludzka sprawa.
WWF jest międzynarodową organizacją ekologiczną, której misją jest powstrzymanie degradacji środowiska naturalnego Ziemi.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem