Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 06.04.2021
Człowiek kontra słomka. Co to naprawdę znaczy?
Wszyscy wiemy, że plastik rozkłada się przez dziesiątki, setki lat. Ale co to naprawdę oznacza? I jak w praktyce wygląda? Za pomocą chwytliwego, ale równocześnie klarownego filmu marka napojów Nescau zakomunikowała klientom, że całkowicie rezygnuje z plastikowych słomek i zastępuje je papierowymi.
Nazwa kampanii:
Teodoro
Czas:
2021.2.19
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
NESCAU
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem