Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 06.04.2021
Człowiek kontra słomka. Co to naprawdę znaczy?
Wszyscy wiemy, że plastik rozkłada się przez dziesiątki, setki lat. Ale co to naprawdę oznacza? I jak w praktyce wygląda? Za pomocą chwytliwego, ale równocześnie klarownego filmu marka napojów Nescau zakomunikowała klientom, że całkowicie rezygnuje z plastikowych słomek i zastępuje je papierowymi.
Nazwa kampanii:
Teodoro
Czas:
2021.2.19
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
NESCAU
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym