Tajska organizacja SPCA (Society for the Prevention of Cruelty to Animals), świadoma tego, jak postrzegana jest Tajlandia przez resztę świata, w kwestii traktowania zwierząt – jako kraj okrutny, barbarzyński, pozbawiony uczuć – prowadzi w ramach swojej działalności cztery rodzaje kampanii – o zwierzętach domowych, dzikich, handlowych i laboratoryjnych – uświadamiające mieszkańcom Tajlandii jak ważne jest rozumienie zwierząt, ich potrzeb i emocji.
Wielokrotnie nagradzana kampania „Know what it’s like to be worshipped. Adopt a dog” (Przekonaj się jak to jest być wielbionym. Zaadoptuj psa), agencji Saatchi & Saatchi z Singapuru, zachęca młodych ludzi do zaadoptowania psa. Stawia człowieka – obiekt kultu – na ołtarzu i boskim piedestale, a w poddańczych pozach małe pieski wielbiące go i oddające mu cześć. Pokazuje, z pewnym przymrużeniem oka, jak można zaspokoić swoją próżność i potrzebę bycia czczonym. Wdzięczność zwierzęcia za przygarnięcie będzie dozgonna.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów