Ciemne burzowe chmury unoszą się nad niespokojnym morzem. W lodowatej wodzie dryfuje samotny człowiek. Dopiero, gdy na horyzoncie pojawia się czek, na pomoc rozbitkowi rusza łódź Ratowników na Morzu, francuskiej organizacji zajmującej się bezpieczeństwem morskim. Ratownicy sami potrzebują pomocy – finansowej.
Plakat jest częścią kampanii fundraisingowej „Cheque” („Czek”) zachęcającej do finansowego wspierania Ratowników na Morzu. Grupa finansuje swoją działalność wyłącznie z darowizn. Do przekazywania pieniędzy zachęca hasłem odwołującym się do indywidualnego poczucia bezpieczeństwa każdego człowieka, przypominając, że każdy może potrzebować pomocy na morzu: „Your donations can make a difference. Help us to save you. Donate” („Twoje dotacje mają znaczenie. Pomóż nam uratować cię. Wspomóż nas”).
Ratownicy na Morzu istnieją od 1970 r. Zajmują się nie tylko ratownictwem morskim, ale prowadzą też skierowane do różnych grup społecznych (w tym do dzieci i młodzieży) akcje profilaktyczne dotyczące bezpieczeństwa na morzu oraz prowadzą szkolenia dla ratowników morskich. W akcjach ratunkowych organizacja korzysta z 600 łodzi i skuterów wodnych, 233 stacji ratowniczych znajdujących się na wybrzeżach Francji oraz pomocy prawie 6000 wolontariuszy. Dzięki zaangażowaniu i świetnej koordynacji Ratownicy na Morzu mogą pochwalić się imponującymi wynikami – w przypadku ponad połowy morskich interwencji ratunkowych to właśnie Ratownicy na Morzu zjawiają się przy poszkodowanym jako pierwsi i udzielają mu niezbędnej pomocy.
M. Lewkowicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”