logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.09.2011

Czech, który wkłada palec

Your browser does not support the video tag.


Ucieleśnienie najgorszych stereotypów o mieszkańcach Europy Wschodniej: groźny wyraz twarzy, czerwony dres, mało przyjazna aparycja. Branko kiwając ręką odzianą w gumową rękawiczkę, ze wschodnim akcentem zachęca Amerykanów by… pozwolili mu zbadać swoją prostatę.

Ta humorystyczna kampania przebiegająca pod hasłem „A Man. A Cause. A Finger.” ("Mężczyzna. Cel. Palec.") ma na celu uświadomienie mężczyznom, że proste badanie może uratować im życie. Ironiczne potraktowanie poważnego tematu to niewątpliwie dobry sposób na przełamanie tabu, ale mieszkańcy Europy Wschodniej mogą poczuć się urażeni sposobem, w jaki sportretowała ich agencja Kirshenbaum Bond Senecal + Partners. Estetyka strony internetowej, na której można bliżej zapoznać się z Brankiem, również podtrzymuje stereotypowe postrzeganie Czechów. Brud, nieład, stare sprzęty i groźna mina Branka tylko potęguję przerażenie, które z kolei ma doprowadzić odbiorców na badanie: "Get checked before you get czeched" (w wolnym tłumaczeniu: "Zbadaj się, zanim zrobi Ci to Czech").

Castingi na głównego bohatera kampanii wśród amerykańskich aktorów nie przyniosły zadowalających rezultatów. Rolę Branka zagrał zatem emerytowany Chech mieszkający w Toronto, który sam zgłosił się do udziału w akcji. Dres, w jakim występuje pochodzi z jego garderoby.

Kampania realizowana była we wrześniu – Miesiącu Walki z Rakiem Prostaty.
A.Pisarek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The prostate Czech
Czas:
2011.9.1 - 2011.9.30
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Prostate Cancer Foundation
Media:
Internet
Wykonawca:
Kirshenbaum Bond Senecal + Partners (New York)
Adresaci:
Mężczyźni w średnim wieku
Hasło kampani:
A Man. A Cause. A Finger. (Mężczyzna. Cel. Palec.);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek