Przez wąskie gardło szklanej klepsydry prześlizgują się serce, płuca i wątroba. W ten sposób trafiają od jednej osoby do drugiej. Hasło kampanii brzmi „Donate lifetime. Become an organ donor” („Podaruj dłuższe życie. Zostań dawcą organów”) i zachęca do wyrażania zgody na pobranie organów po śmierci.
Kreację dla Fundación Argentina de Transplante Hepatico przygotowała agencja DDB z Buenos Aires.
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona