logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Filipiny, Walka z przemocą
   ──────  10.09.2007

Czas na przemoc



Maltretowanie na zegarach z Filipin. Na wskazówce minutowej znajduje się zdjęcie mężczyzny z wyciągniętą bojowo ręką, na godzinnej – kobiety broniącej sie przed nadciągającym co godzinę ciosem.

Kampania "Every hour, a woman is abused" (Co godzinę jakaś kobieta doświadcza przemocy domowej) została zainicjowana przez organizację Gabriela Women’s Party zajmującą się prawami kobiet, które, marginalizowane w społeczeństwie filipińskim, zajmują stanowiska urzędnicze i rządowe w zdecydowanej mniejszości, wobec mężczyzn.

Kampania została umiejscowiona na nietypowych nośnikach – na zmodyfikowanych zegarach, które powieszono w urzędach, szkołach, na posterunkach policji, przystankach tramwajowych i różnych szeroko dostępnych miejscach.

Akcja ma celu nakłonienie świadków znęcania się nad kobietami do telefonicznego powiadomienia o tym odpowiednio przygotowanych służb. Według statystyk filipińskiej policji co godzinę jakaś kobieta zostaje pobita przez męża w swoim własnym domu.

Kampania zakwalifikowała się właśnie do grona finalistów festiwalu New York Festivals Innovative Advertising Awards.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Clock
Czas:
2007.9.1 - 2007.9.30
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Filipiny
Nadawca:
Gabriela Women’s Party
Media:
Zegary
Wykonawca:
DDB DM9 JaymeSyfu
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Every hour, a woman is abused. Help stop it.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek