Maltretowanie na zegarach z Filipin. Na wskazówce minutowej znajduje się zdjęcie mężczyzny z wyciągniętą bojowo ręką, na godzinnej – kobiety broniącej sie przed nadciągającym co godzinę ciosem.
Kampania "Every hour, a woman is abused" (Co godzinę jakaś kobieta doświadcza przemocy domowej) została zainicjowana przez organizację Gabriela Women’s Party zajmującą się prawami kobiet, które, marginalizowane w społeczeństwie filipińskim, zajmują stanowiska urzędnicze i rządowe w zdecydowanej mniejszości, wobec mężczyzn.
Kampania została umiejscowiona na nietypowych nośnikach – na zmodyfikowanych zegarach, które powieszono w urzędach, szkołach, na posterunkach policji, przystankach tramwajowych i różnych szeroko dostępnych miejscach.
Akcja ma celu nakłonienie świadków znęcania się nad kobietami do telefonicznego powiadomienia o tym odpowiednio przygotowanych służb. Według statystyk filipińskiej policji co godzinę jakaś kobieta zostaje pobita przez męża w swoim własnym domu.
Kampania zakwalifikowała się właśnie do grona finalistów festiwalu New York Festivals Innovative Advertising Awards.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
14.07.2022
Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim