Kolorowo i z poczuciem humoru – kreacje kampanii „Take your car in for a check up. And change your attitude.” („Zrób przegląd swego samochodu. I zmień swoje zwyczaje”) zrealizowanej z okazji Krajowy Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ośmieszają niebezpieczne lub utrudniające życie zachowania kierowców.
Autorem ilustracji wykorzystanych w kampanii jest Edson Junior, a jej nadawcą Centrum Motoryzacyjne Gerardo Bartos przy współpracy z firmą Pirelli. Kreacje zwracają uwagę na takie zachowania kierowców jak zatrzymywanie samochodu na pasach dla pieszych, zakręcanie w miejscu niedozwolonym lub hałasowanie. Każda ilustracja opatrzona jest stosownym hasłem: „Stopping your car on the crosswalk bothers pedestrian” („Zatrzymywanie samochodu na pasach przeszkadza przechodniom”); „Turning where is prohibited can endanger people’s lives”(„Zakręcanie w miejscach niedozwolonych jest niebezpieczne dla ludzkiego życia”) i „Traffic noise disturbs everyone” („Hałas uliczny przeszkadza wszystkim”)
P.Ruszkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz
-
09.01.2023
Posiniaczone statystyki
-
05.01.2023
Zabójcy mimo woli