Kolorowo i z poczuciem humoru – kreacje kampanii „Take your car in for a check up. And change your attitude.” („Zrób przegląd swego samochodu. I zmień swoje zwyczaje”) zrealizowanej z okazji Krajowy Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ośmieszają niebezpieczne lub utrudniające życie zachowania kierowców.
Autorem ilustracji wykorzystanych w kampanii jest Edson Junior, a jej nadawcą Centrum Motoryzacyjne Gerardo Bartos przy współpracy z firmą Pirelli. Kreacje zwracają uwagę na takie zachowania kierowców jak zatrzymywanie samochodu na pasach dla pieszych, zakręcanie w miejscu niedozwolonym lub hałasowanie. Każda ilustracja opatrzona jest stosownym hasłem: „Stopping your car on the crosswalk bothers pedestrian” („Zatrzymywanie samochodu na pasach przeszkadza przechodniom”); „Turning where is prohibited can endanger people’s lives”(„Zakręcanie w miejscach niedozwolonych jest niebezpieczne dla ludzkiego życia”) i „Traffic noise disturbs everyone” („Hałas uliczny przeszkadza wszystkim”)
P.Ruszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS