logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Walka z przemocą
   ──────  07.02.2010

Czarny cień pedofila



Jak łatwo przeoczyć fakt wtargnięcia pedofila w życie dziecka uświadamia komiksowa kampania brazylijskiej fundacji Casa Mãe, zrealizowana przez agencję McCann Erickson. Kreację tworzy kolaż scen z życia dziecka. Poszczególne fragmenty przedstawiają codzienne, pozornie zwyczajne sytuacje – grę w piłkę, drogę do szkoły, zabawę w parku. Patrząc na każdy z osobna nie widać na nich nic niepokojącego. Dopiero spojrzenie z dalszej perspektywy pozwala dostrzec złowrogą sylwetkę pedofila, którego cień zamienia życie dziecka w koszmar. Mroczna kreacja w formie komiksu narysowanego przez Pedro de Kastro uzupełniona jest hasłem "It’s not easy to realize when a pedophile gets into a child’s life" (Trudno jest zauważyć, kiedy pedofil wkracza w życie dziecka).

Dziecko krzywdzone może wstydzić się powiedzieć o tym swoim opiekunom. Dlatego tak ważne jest by bacznie obserwować zachowanie dziecka i być wyczulonym na najmniejsze nawet sygnały świadczące o dziejącej się krzywdzie. Szczególnie istotne jest to w obliczu statystyk, które wskazują, że w 80% przypadków sprawca przestępstwa znał wcześniej dziecko lub rodzinę.

W Brazylii pedofilia jest poważnym problemem społecznym. Świadczy o tym fakt powstania specjalnej komisji parlamentarnej, której prace koncentrują się właśnie na problemie pedofilii. Według danych tej komisji Brazylia jest 4 największym rynkiem pedofilii internetowej na świecie. Inne statystyki wskazują na to, że tylko 4% złapanych pedofilów zostaje skazanych prawomocnym wyrokiem.
M.Grzybek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Pedophile comics
Czas:
2010.2.1 - 2010.2.28
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Casa Mãe
Media:
Prasa
Wykonawca:
McCann Erickson Brazil
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
It's not easy to realize when a pedophile gets into a child's life (Trudno jest zauważyć, kiedy pedofil wkracza w życie dziecka)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek