Pytanie: co na pierwszy rzut oka widzi odbiorca? Dziewczynkę z balonikiem, autobus, psa – czy trzy różne litery alfabetu. Kampanię skierowaną do kierowców zbudowano na prostej zasadzie obrazu w obrazie, który ma skupić uwagę tych, którzy siadając za kółkiem zapominają, jak ważna jest koncentracja.
Widoczne obrazy symbolizują ofiary wypadków samochodowych spowodowanych przez osoby, które rozpraszają się podczas jazdy pisaniem smsów. Nieostrożność, na jaką kierowcy narażają siebie i innych, zderzona jest z prostym hasłem kampanii „Don’t text and drive” („Nie pisz, jadąc”). Sprytne wykorzystanie liter do zilustrowania niebezpieczeństwa, jakie niesie za sobą wystukiwanie ich w telefonie podczas jazdy czyni kampanię wyjątkowo łatwą do zapamiętania. Prosta i czytelna forma obrazu nie pozostawia wątpliwości co do skuteczności przekazu i potwierdza zasadę, że w komunikacji czasami mniej znaczy więcej.
Czarno-białe plakaty zaprojektowane zostały dla producenta samochodów Fiat przez agencję reklamową Leo Burnett Tailor Made.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu