logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  10.01.2022

Czapki, które pomagają – od dziś w Biedronce



1 / 2
 

Czy można połączyć troskę o zdrowie, stylowy wygląd z pomaganiem? Teraz tak. Wystarczy kupić ciepłą, zimową czapkę z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem WOŚP, dostępną od 10 stycznia w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce. To czapki, które pomagają – całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego Biedronka została sponsorem głównym. Koszt czapki to zaledwie 9,99 zł.

Jako największa sieć handlowa w Polsce postawiliśmy sobie za cel zaproponowanie naszym klientom jak najbardziej przystępnej ceny, aby każdy, bez względu na zasobność portfela, mógł się włączyć w dzieło pomagania – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka. – Mamy nadzieję, że kolorowe, biedronkowe czapki z serduszkiem WOŚP będą noszone tak samo chętnie, jak serduszka przyklejone do kurtek przez wszystkich, którzy identyfikują się z tą szczytną ideą.

Ekskluzywna kolekcja czapek jest dostępna wyłącznie w sklepach Biedronka i występuje w pięciu wariantach kolorystycznych dla dorosłych oraz w dwóch wariantach kolorystycznych dla dzieci. Czapka jest produktem wysokiej jakości z 10% domieszką wełny naturalnej, a dodatkowo posiada wypełnienie z włókniny Thinsulate, która ma za zadanie utrzymać komfort i absorbuje wilgoć bez utraty właściwości cieplnych.

Razem z czapkami w ofercie Biedronki znalazły się kubki termiczne WOŚP o pojemności 350 ml w cenie 29,90 zł. Oferta jest dostępna od 10.01 br. do wyczerpania zapasów. 30. Finał Wielkiej Orkiestry odbędzie się 30 stycznia 2022 roku.

NGO   |  biedronka   |  Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy   |  konsumpcjonizm   |  WOSP   |  konsumenci   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  30. finał WOŚP   | 


Nazwa wydarzenia:
Czapki, które pomagają – do kupienia w Biedronce
Czas:
2022.1.10
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Biedronka i WOŚP





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek