────── 19.05.2017
Zaczepić, wyzwać, zaszokowć i zmienić – 8 przykładów prowokacji
Cuda na parkingu
Podobną w formie, ale inną w wymowie kampanię zrealizowano 2 lata wcześniej Peru. Przed jednym z supermarketów w Limie przygotowano zasadzkę na zdrowych kierowców parkujących w miejscach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Kiedy ci zbliżali się na własnych nogach do swojego samochodów, grupa aktorów otaczała ich, wiwatowała i radowała się – przecież zdarzyło się cudowne uzdrowienie. Kampania zrealizowana przez agencję PragmaDDB z hasłem „Prosimy o szacunek, nie o cud” apelowała do obywateli Peru o poszanowanie praw osób niepełnosprawnych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem