To niesamowite, że piłka się odbija! Kilkuletni chłopiec gra z kolegami w piłkę na piaszczystym podłożu. Dopiero w świeżo zbudowanym domu z radością i zdumieniem odkrywa, że piłka może się odbijać. To, co dla większości ludzi jest oczywiste, dla mieszkańców niektórych rejonów świata może okazać się nie lada odkryciem.
„Let’s make ordinary stop being extraordinary“ („Niech zwykłe przestanie wydawać się niezwykłym“) – brzmi hasło spotu. Ma ono przypomnieć, że podstawowe potrzeby życiowe każdego człowieka – dom, bieżąca woda czy elektryczność – w niektórych środowiskach uchodzą za luksus, choć powinny być zapewniane na codzień.
Celem kampanii „Ball“ jest zachęcenia odbiorców do wsparcia inansowego peruwiańskiego oddziału organizacji A Roof For My Country, która walczy z biedą na terenie Ameryki Południowej. Na tym kontynencie, jak podaje fundacja, 218 milionów ludzi żyje poniżej poziomu ubóstwa. A Roof For My Country zajmuje się przede wszystkim budowaniem domów, a także zapewnianiem opieki zdrowotnej oraz pomocą niedoświadczonym przedsiębiorcom z biednych środowisk.
K. Kondracka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem