Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 27.01.2021
Covidman i… inne niebezpieczeństwa
Pandemia Covid-19 nie tylko gruntownie przeorała nasze dotychczasowe życie, ale również zdominowała kampanie społeczne na całym świecie. W tej sytuacji łatwo zapomnieć o problemach, które wcale nie zniknęły wraz z nastaniem epidemii. Brawurowo pokazuje to tajska kampania społeczna Covidman, która – nawiasem mówiąc – zrobiła prawdziwą furorę wśród widzów Azjatyckiego Festiwalu Filmowego Pięć Smaków oraz Azjatyckiego Sylwestra Filmowego, których ostatnie edycje odbyły się w formule on-line.
Nazwa kampanii:
Covidman
Czas:
2020.12.18
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Thai Health Promotion Foundation
Media:
film
Wykonawca:
BBDO, Thailand
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on