Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 27.01.2021
Covidman i… inne niebezpieczeństwa
Pandemia Covid-19 nie tylko gruntownie przeorała nasze dotychczasowe życie, ale również zdominowała kampanie społeczne na całym świecie. W tej sytuacji łatwo zapomnieć o problemach, które wcale nie zniknęły wraz z nastaniem epidemii. Brawurowo pokazuje to tajska kampania społeczna Covidman, która – nawiasem mówiąc – zrobiła prawdziwą furorę wśród widzów Azjatyckiego Festiwalu Filmowego Pięć Smaków oraz Azjatyckiego Sylwestra Filmowego, których ostatnie edycje odbyły się w formule on-line.
Nazwa kampanii:
Covidman
Czas:
2020.12.18
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Thai Health Promotion Foundation
Media:
film
Wykonawca:
BBDO, Thailand
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.03.2021
82% Polaków uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki
-
26.02.2021
Brzydkie słowa to brzydkie hasła
-
26.02.2021
Ruszył portal Onkorodzice.pl
-
26.02.2021
Więcej zieleni, mniej betonu. Wiedeń rewitalizuje Praterstern
-
25.02.2021
„Wiem, zatrudniam, zyskuję” – trwa kampania promująca zatrudnianie migrantów
-
25.02.2021
Radio TOK FM wspiera białoruskie dziennikarki i więźniów politycznych