Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 27.01.2021
Covidman i… inne niebezpieczeństwa
Pandemia Covid-19 nie tylko gruntownie przeorała nasze dotychczasowe życie, ale również zdominowała kampanie społeczne na całym świecie. W tej sytuacji łatwo zapomnieć o problemach, które wcale nie zniknęły wraz z nastaniem epidemii. Brawurowo pokazuje to tajska kampania społeczna Covidman, która – nawiasem mówiąc – zrobiła prawdziwą furorę wśród widzów Azjatyckiego Festiwalu Filmowego Pięć Smaków oraz Azjatyckiego Sylwestra Filmowego, których ostatnie edycje odbyły się w formule on-line.
Nazwa kampanii:
Covidman
Czas:
2020.12.18
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Thai Health Promotion Foundation
Media:
film
Wykonawca:
BBDO, Thailand
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję