logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wiedza - Definicje > Corporate Social Responsibility – definicja Małgorzaty Greszty
20.09.2010
Tematy: Wiedza - Definicje

Corporate Social Responsibility – definicja Małgorzaty Greszty



Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) lub Odpowiedzialny biznes (CR – Corporate Responsibility) to strategia zarządzania i rozwoju firmy, budowana w oparciu o jej wartości, która uwzględniając potrzeby kluczowych interesariuszy i szeroko rozumianego otoczenia firmy pozwala osiągnąć długofalowe korzyści biznesowe. To sposób prowadzenia działalności biznesowej z uwzględnieniem interesów społecznych.

Źródło: Odpowiedzialny biznes w praktyce- broszura informacyjna.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 04.02.2020Wiedza - Definicje

    Pamiętaj, darowiznę możesz odliczyć od podatku

  • 28.12.2010Wiedza - Definicje

    CSR – definicja Sri Sri Raviego Shankara

  • 20.09.2010Wiedza - Definicje

    Reklama społeczna – definicja Dominiki Maison i Norberta Maliszewskiego

  • 20.09.2010Wiedza - Definicje

    Corporate Social Responsibility – definicja dr Ewy Jastrzębskiej

  • 20.09.2010Wiedza - Definicje

    Corporate Social Responsiblity – definicja dr. Bolesława Roka

  • 20.09.2010Wiedza - Definicje

    Corporate Social Responsibility – definicja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek