logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wiedza - Definicje
   ──────  28.12.2010

CSR – definicja Sri Sri Raviego Shankara



Zdaniem Raviego Shankara (hinduskiego przywódcy duchowego, orędownika pokoju oraz porozumienia między kulturami i religiami, czterokrotnie nominowanego do Pokojowej Nagrody Nobla, prowadzącego m.in. fundację International Association for Human Values, promującą etykę w biznesie) kierowanie się zasadą społecznej odpowiedzialności biznesu jest w zglobalizowanym świecie koniecznością przy prowadzeniu firmy. W jego ujęciu CSR to przede wszystkim równowaga między dbałością o pracowników a chęcią osiągania zysków; jak stwierdza, strategii społecznej odpowiedzialności nie można „wprowadzać kosztem bankructwa firmy, tak jak nie można budować zysku kosztem pracowników. Jedna i druga strategia powoduje, że ta firmowa łódka zaczyna się kołysać”.

Opracowanie na podstawie wywiadu Aliny Gutek z Ravim Shankarem „Wyrzuć złe emocje”, Zwierciadło, wrzesień 2010 oraz strony fundacji International Association for Human Values.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.02.2020

    Pamiętaj, darowiznę możesz odliczyć od podatku


  • 20.09.2010

    Reklama społeczna – definicja Dominiki Maison i Norberta Maliszewskiego


  • 20.09.2010

    Corporate Social Responsibility – definicja Małgorzaty Greszty


  • 20.09.2010

    Corporate Social Responsibility – definicja dr Ewy Jastrzębskiej


  • 20.09.2010

    Corporate Social Responsiblity – definicja dr. Bolesława Roka


  • 20.09.2010

    Corporate Social Responsibility – definicja Forum Odpowiedzialnego Biznesu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek