W zestawieniu nie mogło zabraknąć globalnej kampanii CSR marki Dulux – Let’s Colour, która od 2011 realizowana jest w Polsce przez agencję Good Looking Studio. Społeczności lokalne zgłaszają organizatorom zapuszczone, szare i smutne miejsca w swojej okolicy. Wybranym powierzchniom koloru i charakteru nadają wszyscy chętni według projektu lokalnych artystów. Jak to wygląda w praktyce? Za jedną z flagowych realizacji w Polsce można uznać dworzec Poznań Dębiec, który za sprawą Duluxa został pokryty kolorem latem 2012. Podmiejski dworzec dosłownie straszył przechodniów i pasażerów kolei przed odmalowaniem. Natomiast po interwencji ekipy Dulux Let’s Colour i Good Looking Studio nabrał zupełnie nowego wymiaru. Nazwanie go artystyczną perełką okolicy nie będzie wcale przesadą – mówi Katarzyna Leśniewska, koordynatorka projektu. Projekt muralu został zrealizowany przez znanego street artowego artystę o pseudonimie Swanski. Zdjęcie: Good Looking Studio
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem