────── 29.12.2021
Conan Bibliotekarz
Read More. Be More to kampania społeczna, zachęcająca do czytania – zarówno literatury fabularnej jak i non-fiction. Inicjatorem akcji jest The National Library Board (NLB) of Singapore, organizacja popularyzująca czytelnictwo oraz udostępniająca chętnym szeroką gamę tytułów poprzez specjalną platformę i aplikacje mobilne.
Bohaterami kampanii zostali przysłowiowi „zwyczajni obywatele”: sprzedawczyni w sklepie, pani Kim oraz nauczyciel tenisa, Jason, którzy nieoczekiwanie, jak za dotknięciem magicznej różdżki, posiedli wiedzę, o którą nikt ich wcześniej nie podejrzewał:
Nazwa kampanii:
Read More. Be More
Czas:
2021.12.22
Kraje:
Singapur
Nadawca:
The National Library Board (NLB) of Singapore
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy Singapore, Singapore
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów